І хоч Великодні свята скоротили наші часові рамки, проте нам вдалося спільними зусиллями зробити кожен день насиченим і неповторним.
Тиждень стартував із заходу, проведеного учнями 9-А класу «Ми люди, поки є природа». Учні 9-их класів розглянули актуальні екологічні проблеми України й обговорили ефективні шляхи їх вирішення. Учні ж 7-го класу забарвили урок творчими мотивами: Коляно Надія виконала авторський тематичний кавер пісні «Човен» сучасного українського інді-гуртку «Один в каное».
Цікаво і змістовно представили свої презентації учні 8-а та 8-б класів на уроці хімії «Хімічні елементи в продуктах харчування». Адже діти повинні уміти застосовувати набуті знання з хімії у повсякденному житті. саме цього потребує сучасна школа. А учні десятого класу провели конференцію про значення хімії у повсякденному житті людини.
Другий день тижня отримав особливе найменування «День вітаміну». Шкільні коридори замайоріли тематичними стінгазетами. Учні 9-А класу підготували і презентували мультимедійні презентації «Вміст вітамінів у овочах і фруктах, їх значення у здоров’ї». А учні 7-А класу продемонстрували творчу тематичну імпрезу.
Цікаву мандрівку у природничі науки провела для 6 класів учениця 11 класу Мелешко Ольга. Предмети побутової хімії, харчові добавки, екологія, медицина і здоров'я людини, цікаві хімічні досліди - усе це вміло презентувала Оля шестикласникам.
У четвер відбувся уже традиційний ювілейний 5-ий брейн ринг «У колі орнітологів». До цього змагання учні готувалися не один день і продемонстрували неабиякі результати! Завдяки ентузіазму і азарту школярів, захід пройшов весело і повчально. Перемогу здобула команда «Сміливий сокіл», в нагороду отримавши кубок і грамоту.
На завершення відбувся символічний урок «Сторінками Червоної книги» у 7-А класі. Учні підготували доповіді про тварин, які потребують охорони, і висловлювали своє бачення з приводу розширення природоохоронних територій, які би сприяли вирішенню даної проблеми.
Загалом тиждень біології і хімії приніс учням не лише користь у здобутті і засвоєнні знань, а й позитивні емоції і яскраві враження, сприяв формуванню екологічного світобачення, кристалізував природоохоронні пріоритети і переконання у свідомості школярів. Особливу увагу було приділено висловленню власної позиції учнів до тих чи інших питань, їхній здатності аналізувати, дискутувати і співпрацювати у виконанні проектів.



|